Novice

30.06.2020

Kia razkrila Carnivala 4. generacije

Veliki enoprostorec izpostavlja mišičast videz in SUV slog
 

Kia Motors Corporation je razkrila prve fotografije novega Carnivala, 4. generacije Kiinega najbolj prestižnega velikega enoprostorca. Novi Kia Carnival – v Severni Ameriki in Avstraliji ga poznajo pod imenom Sedona – je oblikovan, da z vrhunsko kombinacijo inovacij, prilagodljivosti in sloga pritegne progresivne mlade družine.

Veliki enoprostorec v novi obleki prinaša oblikovalsko evolucijo. Četrta generacija  Carnivala, ki temelji na zapuščini globalno uspešnih predhodnikov, je dobila bolj čvrst videz in oblikovalsko identiteto, značilno za novo generacijo modelov Kia. Novi model, ki se mu lepo podajo filigranski, futuristični detajli in s športnimi terenci navdahnjeni oblikovalski elementi, v razred enoprostorcev prinaša bolj mišičast videz z veliko sloga.

Značajska evolucija in moderen videz Kiinega legendarnega enoprostorca
Novi Carnival je dobil krajši prednji previs, A stebriček pa je premaknjen nazaj, da so oblikovalci dobili daljši motorni pokrov. Večja medosna razdalja je glavni razlog za več prostora v kabini, obenem pa je vozilo videti daljše, z rahlo športno silhueto. Rezultat je profil, ki razkriva Carnivalov bolj dinamičen genski zapis.

To je poudarjeno z enostavnima, a drznima značajskima linijama, ki se raztezata vzdolž vozila in povezujeta prednje in zadnje luči. Pod to čisto linijo Carnival prinaša vizualno večjo karoserijo, z drznejšimi blatniki in ostrimi linijami vzdolž karoserije, kar mu daje bolj izklesano postavo.

Novi model je dobil nenavadno obliko strehe, ki je zaradi črnih A in B stebričkov videti kot nekakšen otoček. Gledano z boka je izstopajoč oblikovalski element nedvomno atraktivno oblikovan C stebriček, prevzet od novega Sorenta. Kromirani stebriček, ki od spodaj objema zadnje stransko okno in se razteza do zadka, je dobil subtilen diamantni vzorec, ki je našel svoje mesto tudi v kabini.

Bolj samozavesten in futurističen obraz
Carnival ima nov ‘tigrov obraz,’ ki se razteza po vsej širini vozila. Ta samozavesten, bolj futurističen obraz vsebuje svetila in Kiino ikonično masko v obliki tigrovega nosu. Kiini oblikovalci so to poimenovali ‘simfonična arhitektura’, z obliko prednjega dela, ki z veliko tehničnimi detajli ustvari občutek harmonije in strukturne energije. Maska in svetila so definirani s high-tech detajli in v kombinaciji s kromom nad masko ustvarjajo značilen obraz novega Carnivala.

Carnivalovi žarometi in LED dnevne luči oblikujejo edinstven svetlobni pečat. Dolge luči so vgrajene v kot tigrove maske, medtem ko so kratke luči nameščene posebej in se njihov zunanji rob »preliva« čez robove prednjega dela. Med dolgimi in kratkimi lučmi se nahajajo dnevne luči, ki objemajo Carnivalove smerokaze in se spuščajoč združujejo s kromiranimi obrobami spodnje maske.

Spodaj je odbijač z režami za zajem zraka, ki se skladno dopolnjujejo s kovinski detajli in črnim odbijačem, zaradi česar je s športnimi terenci navdahnjeni Carnival videti precej robustno.

Tudi zadek s SUV-ovskim pridihom
Zadaj Carnivala zaznamuje široka in prepoznavna oblika, pri kateri so oblikovalci z uporabo širokih linij poudarili vizualno trdnost vozila.

Te linije so med drugim vidne pri elegantnih zadnjih lučeh, pri katerih so uporabili enake detajle kot na prednjih dnevnih lučeh. Luči so z ostro linijo vizualno povezane med seboj, ta linija pa se spusti navzdol in uokvirja registrsko tablico.

Nad lučmi je kromirana linija, ki se začne na vrhu C stebrička in objema zgornji rob prtljažnega okna. Pod lučjo se preko celotnega zadka nadaljujejo linije, ki vizualno dvignejo težišče zadka vozila.

Oblikovanje, ki so ga navdahnili športni terenci, še bolj poudarja Carnivalova kovinska zaščita podvozja, ki ima poleg zaščitne tudi olepševalno funkcijo, saj vozilu daje robustnejši videz.

Pričetek prodaje v Koreji jeseni 2020
Novi Kia Carnival bo jeseni naprodaj v Južni Koreji, temu pa bodo sledili ostali globalni trgi, med katerimi ne bo Evrope.

Kia. Prva za ljudi.

***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 50 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih